Reklamace

Při dodání je kupující povinen překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky. Reklamaci vyřizujte ihned před dopravcem, který je povinen vyčkat na Vaše stvrzení, že je zásilka v pořádku. Reklamaci vyřizujte ihned s řidičem. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem (prodej@funkcnicokolada.cz) prodávajícímu včetně fotodokumentace, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat prodávajícímu e-mailem.

Poškozené zboží je třeba odeslat na vlastní náklady zpět na adresu: Blanenská 1344, 664 34 Kuřim. Po obdržení Vašeho vráceného balíku bude částka za poškozené zboží vrácena bankovním převodem na vámi sdělený účet.

Pokud je převzetí zásilky kupujícím od dopravce stvrzeno podpisem v dokladech dopravce nelze brát na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky žádný zřetel.

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.funkcnicokolada.cz, kontaktuje nás e-mailem (prodej@funkcnicokolada.cz